შესანახი ერთეულის ნომერი |
დოკუმენტის სათაური |
|
|
|
ჩაწერის ადგილი |
ქრონომეტრაჟი |
|
ავტორის შენიშვნა |
კატალოგის შემდგენელის შენიშვნა |
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
2. „გახსოვს, ტურფავ“ |
მღერის ცალ-ცალ ხმას |
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
|
|
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
3. იმერული „ურმული“ |
ცალ-ცალკე ხმას აწერინებს |
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
„ნანინა“, ანუ „ოდელია“ ანუ „მეხრეს სიმღერა“ |
|
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
4. ჰასანბეგური |
|
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
|
|
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
5.იხსენებს იმერულ ნადურს |
|
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
აკრიტიკებს |
|
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
6. საუბარი საცეკვაო სიმღერებზე |
|
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
ოთხი საცეკვაო სიმღერა |
|
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
7. ასწავლის „ნადურს“ |
|
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
მხოლოდ დასაწყისია |
|
0017 |
ბენია მიქაძისა და მალხაზ ერქვანიძის საუბარი |
8. „ქოჩორაი“ |
ბენია მიქაძე და მალხაზ ერქვანიძე |
1992 |
იმერეთი. სამტრედიის რაიონი, სოფ. ხიბლარი |
|
17-B |
|
|
0018 |
სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში |
ბენია მიქაძე და პოლიკარპე ხუბულავა სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილთან. საუბრობენ ძველ მომღერლებზე (რემა შელეგია, კირილე პაჭკორია) და სიმღერებზე |
ბენია მიქაძე და პოლიკარპე ხუბულავა და დიმიტრი იმედაიშვილი |
??? |
გურია. ჩოხატაურის რაიონი, სოფ. ვანზომლეთი |
20\'12\'\' |
18-A |
|
|
0018 |
სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში |
„კალოს ხელხვავი“ |
ბენია მიქაძე და პოლიკარპე ხუბულავა და დიმიტრი იმედაიშვილი |
|
გურია. ჩოხატაურის რაიონი, სოფ. ვანზომლეთი |
|
18-A |
თან მუხლებს არჩევენ და პარალელებს ავლებენ „ალიფაშასთან“. ჯერ იყო „ხელხვავი“ და შემდეგ გაკეთდა „ალიფაშა“ „ხელხვავზე“-ო. |
|
0018 |
სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში |
გურული „ლეკებმა რომ დამიჭირეს“ |
ბენია მიქაძე და პოლიკარპე ხუბულავა და დიმიტრი იმედაიშვილი |
|
გურია. ჩოხატაურის რაიონი, სოფ. ვანზომლეთი |
|
18-A |
|
|
0018 |
სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში |
„სხვადასხვაგვარი სიყვარული“ |
ბენია მიქაძე და პოლიკარპე ხუბულავა და დიმიტრი იმედაიშვილი |
|
გურია. ჩოხატაურის რაიონი, სოფ. ვანზომლეთი |
|
18-A |
|
|
0018 |
სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში |
„ჰასანბეგურა“ |
ბენია მიქაძე და პოლიკარპე ხუბულავა და დიმიტრი იმედაიშვილი |
|
გურია. ჩოხატაურის რაიონი, სოფ. ვანზომლეთი |
|
18-A |
|
|
0018 |
სტუმრად დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში |
„იმერული მაყრული“ |
??? |
|
გურია. ჩოხატაურის რაიონი, სოფ. ვანზომლეთი |
|
18-A |
|
|
0018 |
დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში (ალბათ დასაწყისი) |
1. გურული „მრავალჟამიერი“ |
|
|
|
04\'00\'\' |
18-B |
არასრული |
|
0018 |
დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში (ალბათ დასაწყისი) |
2. „ნანინეი“, იგივე „ოზურგეთიდან მოვდივარ“ |
დიმიტრი იმედაიშვილი, მალხაზ ერქვანიძე |
|
|
|
18-B |
|
|
0018 |
დიმიტრი იმედაიშვილის ოჯახში (ალბათ დასაწყისი) |
მალხაზ ერქვანიძის ახალგადაწყობილი პიანინო და პირველი ექსპერიმენტები ქართულ ბგერათწყობაში |
|
|
|
04\'-02\'\'-06\'50\'\' |
18-B |
|
|
0021 |
მალხაზ ერქვანიძე სოფელ ყუმურში |
მალხაზ ერქვანიძე ესაუბრება გივი ჭაფოძეს ნადურის შესახებ, სხვადასხვა სიმღერის იმერული და გურული კუთვნილების შესახებ. გივი ჭაფოძე ასრულებს „ მადლობელს“, საუბრობს დუცხუნის მგალობლებზე |
მალხაზ ერქვანიძე, გივი ჭაფოძე |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
29\'\'51\'\' |
21-A |
|
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
საუბრობს სიმღერის სწავლების მეთოდზე. იგონებს სიმღერებს: |
გივი ჭაფოძე |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
26\'17\'\' |
21-B |
ჯერ ასწავლის II ხმას,, შემდეგ – I -ს და მერე ბანს. |
|
21 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
„დათვის წვეულება“ |
გივი ჭაფოძე |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
|
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
„სულ არ მოვალ ამ ქვეყანას“ |
გივი ჭაფოძე |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
|
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
„წამოკრული“ |
გივი ჭაფოძე |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
„წამოკრული“გნსხვავდება ამავე სახელწოდების გურული სიმღერისაგან. |
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
„სატრფიალო“ |
ყუმურის გუნდი |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
|
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
„თაგვის სიმღერა“ |
ყუმურის გუნდი |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
|
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
„სიმღერა ბახმაროზე“ |
ყუმურის გუნდი |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
|
|
0021 |
სოფ. ყუმური. საუბარი გივი ჭაფოძესთან (გაგრძელება) |
საუბრობს სიმღერის შესრულებაზე |
ყუმურის გუნდი |
1999 |
იმერეთი. ვანის რაიონი, სოფ. ყუმური |
|
21-B |
|
|
0022 |
საუბრები ნოდარ მამისაშვილთან |
1. საუბარი ქართულ გალობაზე |
ნოდარ მამისაშვილი |
|
|
45\'38\'\' |
22-A |
|
|
0022 |
|
2. ბერძნული გალობის პრობლემა ქართულ ეკლესიაში |
კათოლიკოს პატრიარქი, მეუფე იოანე, ნოდარ მამისაშვილი, მამა ზურაბ (ანთაძე) |
დაახლ 1995-1996 წლები |
თბილისი. საპატრიარქო |
|
22-A |
|
|
0022 |
საუბრები ნოდარ მამისაშვილთან |
1. საუბარი ბერძნული გალობის პრობლემის შესახებ |
კათოლიკოს პატრიარქი, მეუფე იოანე, მამა ზურაბ (ანთაძე), ნოდარ მამისაშვილი და მალხაზ ერქვანიძე |
დაახლ 1995-1996 წლები |
|
41\'41\'\' |
22-B |
|
|
0023 |
ანჩისხატის ტაძრის გუნდის საკონცერტო ჩანაწერი |
1.„ბებია“ (იმერული) |
ანჩისხატის ტაძრის გუნდი |
2001 |
|
29\'42\'\' |
23-A |
|
|
0023 |
ანჩისხატის ტაძრის გუნდის საკონცერტო ჩანაწერი |
2. „ჩემო ცაო, ჩემო მიწავ“ |
ანჩისხატის ტაძრის გუნდი |
2001 |
|
|
23-A |
იგივეა, რაც არტემ ერქომაიშვილის სიმღერა „მე მუშა ვარ, მუშის შვილი“ |
|