|
N |
ავტორი |
სათაური |
თარიღი |
გვერდების რაოდენობა |
შენიშვნა |
|
|
|
XIV |
|
|
|
|
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართლის მუსიკალური დიალექტის შესწავლისთვის |
1984 |
57 |
საწესო სიმღერები |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული მუსიკალური დიალექტების ურთერთმიმართების საკითხისათვის |
1985 |
22 |
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული მუსიკალური დიალექტები და მათი ურთერთობა |
1986 |
19 |
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული მუსიკალური დიალექტები და მათი ურთერთმიმართება |
1987 |
21 |
2 ეგზემპლარი |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ბორჯომის კონფერენციაზე |
1987 |
3 |
სტატია, #2 ,,საბჭოთა ხელოვნება |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ზოგიერთი ქართული მუსიკალური დიალექტის დადგენისათვის |
1987 |
3 |
სტატია, #6 ,,საბჭოთა ხელოვნება |
|
|
|
|
ედიშერ გარაყანიძე |
\'ძიება წარმატების საწინდარია |
1987 |
4 |
სტატია #12 ,,საბჭოთა ხელოვნება |
|
|
|
|
ედიშერ გარაყანიძე |
აღმოსავლეთ და დასავლეთ საქართველოს სიმღერების ერთი ნაწილის საერთო წარმოშობის საკითხისათვის |
1988 |
1 |
შავშელ ქართველთა სიმღერების მაგალითზე |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ხალხური სიმღერების სანოტო ნიმუშები |
1988 |
4 |
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
შესრულების რესპონსორული ფორმის როლი მრავალხმიანობის ჩამოყალიბებაში ( ქართული მუსიკალური დიალექტების მაგალითზე ) |
1988 |
55 |
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული მუსიკალური დიალექტები და მათი ურთიერთმიმართება (მხოლოდ სანოტო მაგალითები ) |
|
31 |
სანოტო ნიმუშები - სადისერტაციო ნაშრომი |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ტექსტისა და მუსიკის ურთიერთობა ქართულ ხალხურ სიმღერებში |
1990-91 |
20 |
2 ეგზემპლარი |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
პიროვნებისა და კოლექტივის როლი ხალხური სიმღერის განვითარებაში |
1992 |
26 |
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული საეკლესიო საგალობლები |
1992 |
4 |
|
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული ხალხური სიმღერის განვითარების ზოგიერთი საკითხი |
1993 |
33 |
2 ეგზემპლარი |
|
|
|
XIV |
ედიშერ გარაყანიძე |
ქართული ხალხური მუსიკალური შემოქმედება |
1997-98 |
63 |
სალექციო კურსი (2 ეგზემპლარი ) |
|
|
|
XV |
|
|
|
|
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ინტერვიუ კარლო ურუშაძესთან |
|
26 |
დართული აქვს - II სიმპოზიუმის თემის მუს. მასალა დისკით. |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
წოვა თუშური დასაკრავები |
1990 |
7 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
საკრავიერი და ვოკალური მუსიკის ურთიერთმიმართების საკითხისათვის |
1996-97 |
15 |
ხელნაწერი , სამუსიკო მაგალითით |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ჩონგურის როლი საკრავიერი მუსიკის თანხლებით სასიმღერო ნიმუშებში |
1998-99 |
14 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ქართული ხემიანი საკრავი |
1999-2000 |
13 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
საკრავის როლი საკრავიერი თანხლებით სასიმღერო ნიმუშებში (ფანდურის თანხლებიანი სიმღერების მაგალითზე ) |
1999 |
2 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
საკრავის ტემბრი და ქართული მუსიკალური ესთატიკა |
2001-2002 |
9 |
ხელნაწერო |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
თანამედროვეობა და ზეპირი ტრადიციის ინსტრუმენტული მუსიკა |
|
9 |
ხელნაწერი |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ინტერვიუ ვაჟა გოგოლაძესთან |
|
26 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ქართული ტრადიციული მუსიკა |
|
9 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ქართული საკრავი და მრავალხმიანობა |
2001 |
4 |
ვოკალური და საკრავიერი მუსიკის ურთიერთობა |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ხელოსანი და შემსრულებელი ქართულ მუსიკალურ ყოფაში |
2002 |
1 |
ანოტაცია |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
წიგნის წაკითხვის შემდეგ წარმოებული ჩანიშვნები |
|
11 |
ხეკნაწერი ფურცლებზე |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ბიულეტინი # 1 |
|
3 |
ხელნაწერი |
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
სიმღერა-გალობა - ერქომაიშვილების მუსიკალური ოჯახის ცხოვრების წესი |
2007 |
6 |
|
|
|
|
XV |
თინათინ ჟვანია |
ხელოსნობა და შემსრულებელი |
|
4 |
|
|
|
|
XVI |
|
|
|
|
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ექსპედიცია ონის რ.-ში |
1985 |
20 |
ხალხური შემოქმედების სახლი (ხშს) ექსპედიციის მონაწილეები თინა ლობჟანიძე ,ნინო კალანდაძე . |
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ახალი ფოლკლორული ანსამბლი |
1988 |
1 |
,,საბჭოთა ხელოვნეა სტატია # 1 |
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
პოეტური და მუსიკალური ტექსტის შინაარსობრივ- სახეობრივი ურთერთკავშირის საკითხისათვის ქართულ ხალხურ სიმღერაში |
1990 |
21 |
სამეცნიერო ნაშრომი |
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
,,სასიმღერო მეტყველების სემანტიკის საკითხი - ანოტაცია |
1992-93 |
28 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
პოეტური და მუსიკალური ტექსტის ურთიერთკავშირის საკითხისათვის ქართულ ხალხურ სიმღერაში |
1993 |
7 |
,,საბჭოთა ხელოვნება სტატია # 2 |
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ხალხური სიმღერების სანოტო ნიმუშები |
1994 |
4 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
მაგიური ფუნქციის ინტონაციური ფორმულები ქართლ ფოლკლორში |
1994 |
15 |
,,სასიმღერო მეტყველებაში საკრავისა და საკრავიერი მუსიკის გაგებისათვის |
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
,,სასიმღერო მეტყველების სემანტიკის საკითხისათვის ქართულ ფოლკლორში |
1994-95 |
2 |
ანგარიში |
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ჩატარებული მუშაობის ანგარიში |
1995-96 |
3 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ქართული აკვნის ნანა |
1998 |
13 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
,,სასიმღერო მეტყველების სემანტიკის საკითხისათვის ქართულ ფოლკლორში |
1997-1998 |
38 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ხალხური სიმღერის ნოტები |
|
66 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ხალხური სიმღერების სანოტო ნიმუშები |
|
32 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ქართული ხალხური სასიმღერო მეტყველების ერთი არტიკულაციური თავისებურების შესახებ |
2001-2002 |
7 |
|
|
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
პოლიფონიური პანის ფლეიტის დაკვრა |
|
2 |
ჰუფო ზემპოს სტატიის თარგმანი ფრანგულიდან |
|
|