N |
ავტორი |
სათაური |
თარიღი |
გვერდების რაოდენობა |
შენიშვნა |
VI |
ოთარ ჩიჯავაძე |
რუსთაველის ეპოქის სამუსიკო კულტურა |
1965-66 |
108 |
რეცენზიით |
VI |
ოთარ ჩიჯავაძე |
შრომის ნადური ფორმა და მისი თანხმლები სიმღერები გურიაში |
1966-67 |
22 |
რეცენზიით |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
|
|
|
მუსიკის ისტორიის კათედრის შრომები II ბაინდერი |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
ქართული მუსიკალური დიალექტოლოგიის ზოგიერთი საკითხი |
1972 |
53 |
ხელნაწერი მუსიკალური ნიმუშებით და რეცენზიით (შედგება 2 თავით) |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
ქართული (იმერული)ხალხური სიმღერები ნაწილი მეორე |
1972 |
7 |
ე.ჭოხონელიძის რეცენზია |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
ზ.ფალიაშვილი და ქართლი ხალხური სიმღერა |
1976 |
174 |
შედგება 4 ნაწილისგან. ხელნაწერი სანოტო ნიმუშებით და რეცენზიით . |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
სვანური ხალხური სიმღერები |
1977 |
118 |
2 ეგზემპლარი რეცინზიით |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
აკაკი ანდრიაშვილი |
1982 |
38 |
ხელნაწერი და ნაბეჭდი რეცენზიით . |
VII |
ოთარ ჩიჯავაძე |
მუსიკალური საკრავები ძველ საქართველოში |
1985 |
157 |
რეცენზიით |
VIII |
|
|
|
|
|
VIII |
მინდია ჟორდანია |
მოძახილი - ,,მაღალი ბანის საკითხავისთვის |
1968-69 |
23 |
|
VIII |
მინდია ჟორდანია |
მთქმელისა და მოძახილის ფუნქცია ქართლ ხალხურ სიმღერასა და საგალობელში |
1970-71 |
60 |
I თავი -მოძახილი - მაღალი ბანის საკითხავისთვის , III თავი -მთქმელი და მოძახილი დასავლეთ საქართველოს სიმღერებში ( რეცენზიით) |
VIII |
მინდია ჟორდანია |
მთქმელისა და მოძახილის ფუნქცია ქართლ ხალხურ სიმღერასა და საგალობელში. |
1972 |
75 |
II თავი : მთქმელი და მაღალი ბანი - მოძახილი აღმოსავლეთ საქართველოს ხალხურ სიმღერებშ და ქართლ-კახური კილოს საგალობლებში (თ.მესხის რეცენზიით) |
VIII |
მინდია ჟორდანია |
მოდულაციური ფორმები ურმულ სიმღერებში |
1973 |
54 |
2 ეგზემპლარი |
VIII |
მინდია ჟორდანია |
მოდულაციური ფორმები ოროველაში |
1974 |
51 |
|
VIII |
მინდია ჟორდანია |
ხევსურული ნანა |
1975 |
53 |
რეცენზიით |
VIII |
მინდია ჟორდანია |
ქართული ხალხური სიმღერის გურული დიალექტი |
1976 |
3 |
არ არის ადგილზე, არის მხოლოდ ოქმი |
VIII |
მინდია ჟორდანია |
ხევსურული მუსიკალური დიალექტი |
1977 |
52 |
სანოტო ნუმუშებით . |
VIII |
მინდია ჟორდანია |
მოხეური მუსიკალური დიალექტი |
1978 |
82 |
სანოტო ნიმუშებით |
IX |
|
|
|
|
|
IX |
კახი როსებაშვილი |
ქართული გუდასტვირი და მისი მუსიკალურ-ინტონაციური საფუძვლები |
1955 |
38 |
ასლი გაკეთებულია მეცნიერებათა აკადემიის არქივიდან. |
IX |
კახი როსებაშვილი |
გალობის ტრადიციისათვის საქართველოში |
1973 |
23 |
ხელნაწერი |
IX |
კახი როსებაშვილი |
დასავლეთ საქართველოში გავრცელებული ჩასაბერი საკრავები I ნაწილი |
1975 |
36+8 |
ერთი ქსერო ასლით და ხელნაწერი სანოტო ნიმუშებით. |
IX |
კახი როსებაშვილი |
ფშავის მუსიკალური დიალექტი |
1977 |
38 |
2 ეგზემპლარი ( 1 ქსერო ასლი ) |
IX |
კახი როსებაშვილი |
მთიულური მუსიკალური დიალექტი |
1979 |
47 |
სამეცნიერო დატვირთვა (1 ქსერო ასლით) |
IX |
კახი როსებაშვილი |
ქართლ-კახური შრომის სიმღერები |
1980 |
70 |
1 ქსერო ასლით, სანოტო ნიმუშებით . |
IX |
კახი როსებაშვილი |
ქართლ-კახური მიწადმოქმედებასთან დაკავშირებული შრომის სიმღერები |
1981 |
45 |
1 ქსერო ასლით, სანოტო ნიმუშებით . |
IX |
კახი როსებაშვილი |
ქართული ხალხური სიმღერის სვანური დიალექტი |
1982 |
50 |
1 ქსერო ასლით, სანოტო ნიმუშებით . |
IX |
კახი როსებაშვილი |
ქართული ხალხური სიმღერის აჭარული დიალექტი |
1983 |
41 |
|
IX |
კახი როსებაშვილი |
ქართული ხალხური საკრავები - გუდასტვირი |
1984 |
51 |
1 ქსერო ასლით, სანოტო ნიმუშებით . |