|
N |
ავტორი |
სათაური |
თარიღი |
გვერდების რაოდენობა |
შენიშვნა |
|
|
XVI |
ნინო კალანდაძე- მახარაძე |
ჟოდელი და კონტრაპუნქტული განვითარება პიგმეებთან |
|
3 |
პიერ სალეს სტატიის თარგმანი ფრანგულიდან |
|
|
XVII |
|
|
|
|
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ტრადიციული ქალთა სიმღერები ქართულ მუსიკალურ ფოლკლორში |
1970-71 |
41 |
3 ეგზემპლარი |
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ქართული ხალხური მუსიკალური ლირიკა |
1974 |
9 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ქალაქური მუსიკალური ფოლკლორი |
1975 |
25 |
სამეცნიერო შრომა |
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ქალთა მუსიკალური შემოქმედება |
1976 |
23 |
სამგლოვიარო ჟანრი |
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
თუშეთის ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მიმოხილვა |
1977 |
18 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
თუშური მუსიკალური დიალექტი |
1978 |
34 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
თუშეთი |
1979 |
29 |
ისტორიულ-ეთნოგრაფიული და მუსიკალური მიმოხილვა |
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ქართლ-კახური საწესჩვეულებო სიმღერები |
1980 |
39 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ქართული (ქართლ-კახური) საწესჩვეულებო სიმღერები |
1981 |
34 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
სამეგრელოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მიმოხილვა |
1982 |
47 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
ქართული ქალაქური მუსიკალური შემოქმედება |
1983 |
43 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
აშუღური (თბილისური) მუსიკალური ტრადიციები საქართველოში |
1985 |
40 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
პიროვნების მსოფლმხედველობის ჩამოყალიბება ქართული ხალხური მუსიკალური შემოქმედების შესწავლის პროცესში |
1985-86 |
31 |
|
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
Грузинское городское многоголосие ( ქართული ქალაქური მრავალხმიანობა) |
1988 |
6 |
შესრულებულია რუსულად |
|
|
XVII |
თამარ მესხი |
თანამედროვე ქართული ქალაქური მუსიკალური ლირიკა |
1989-90 |
12 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
|
|
|
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
თანამედროვე ქართული სამუსიკო ფოლკლორის საკითხისათვის |
1990-91 |
13 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
ქართული ხალხური სამუსიკო შემოქმედების სწავლების მეთოდიკა |
1993-1994 |
14 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
მსოფლიოს სააკვნო სიმღერები (ინგლისურ ენაზე) (Lullabies of the world. By Dorothu Berliner commins) |
1994-95 |
7 |
შესავლის თარგმანი და კრებულის ანოტაცია |
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
მუსიკალური სწავლების დაწყებითი ეტაპის გარდაქმნის ზოგიერთი მომენტის შესახებ |
1995-96 |
7 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
სასიმღერო მასალის შესქავლა ხალხური შემოქმედების შესწავლის პროცესში |
1996-97 |
4 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
სწავლის სიტყვიერ-თეორიული და თვალსაჩინო მეთოდები მასალისდამუშავების პროცესში |
1997-98 |
8 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
მუსიკალურ ნიმუშებთან დაკავშრებული თეორიული საკითხებისა და თემატური მასალის დამუშავება |
1998-99 |
6 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
სასწავლო მასალის (თეორიულ-პრაქტიკული) შეთვისებაში მოსწავლეთა უნარ-ჩვევების გამომუშავება-სრულყოფა |
1999-2000 |
6 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
ქართული თანამედროვე სამუსიკო ფოლკლორის შესახებ |
2001-2002 |
10 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
ქალთა ფოლკლორული ტრადიციის საკითხისათვის |
|
8 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
გრიგოლ ჩხიკვაძე (სტატია) |
2014 |
6 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
კუკური ჭოხონელიძე |
2015 |
6 |
|
|
|
XVIII |
თამარ მესხი |
კახი როსებაშვილი |
2017 |
7 |
|
|
|
|
თამარ მესხი |
გრიგოლ ჩხიკვაძე (სტატია) |
2019 |
7 |
|
|
|
|
თამარ მესხი |
პეტრე ბაგრატიონ - გრუზინსკი -100 |
2020 |
6 |
|
|
|
XIX |
|
|
|
|
|
|
|
XIX |
ბარამ ბარამიძე |
Культурно-ритуальный жанр в Грузинском музикальном фольклоре (კულტურულ-რიტუალური ჟანრი ქართლ მუსიკალურ ფოლკლორში ) |
1971 |
9 |
რუსულად |
|
|
XIX |
ბარამ ბარამიძე |
Песни-плачи горцев Восточной Грузии |
1971 |
11 |
|
|
|
XIX |
ბარამ ბარამიძე |
რეცენზია ოთარ ჩიჯავაძს ნაშრომზე -ქართული (იმერული) ხალხური სიმღერები |
1974 |
2 |
რეცენზია 2 ეგზემპლარი |
|
|
XX |
|
|
|
|
|
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
რვახმის სისტემის შესახებ ქართლ გალობაში |
1983 |
20 |
ხელნაწერი, სანოტო მაგალითებით |
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
ქართული რვახმის სისტემის ისტორიული გენეზისი |
1984 |
27 |
|
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
,,ჭრელების შესწავლის ზოგიერთი საკითხი |
1985-86 |
26 |
|
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
ქართული რვახმის სისტემის ზოგიერთი პრობლემის შესახებ |
1987 |
29 |
2 ეგზემპლარი |
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
,,ჭრელების შესწავლის ზოგიერთი საკითხი |
1990-91 |
27 |
რეცენზიით |
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
ძველი ქართული პროფესიული მუსიკის განვითარების ზოგიერთი თავისებურების შესახებ |
1991-92 |
20 |
|
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
,,ჭრელების შესწავლის ზოგიერთი საკითხი |
1992-93 |
9 |
|
|
|
XX |
მარიამ ოსიტაშვილი |
,,ჭრელების შესწავლის ზოგიერთი საკითხი |
1993-94 |
4 |
|
|
|
XXI |
|
|
|
|
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
მოხსენება წაკითხული ასტრახანში სტუდენტურ კონფერენციაზე |
1977-78 |
12 |
რუსულად |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
შუა საუკუნეების ქართული მუსიკალურ-ესთეტიკური აზროვნების საკითხებისათვის |
1986 |
28 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
Сочинение Иоанна Петрити - ,,Рассмотрения - XI в. Как теоретический документ в истории Грузинского трехголосия |
1986 |
8 |
ბორჯომის კონფერენცია რუსულად |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
Грузинское трехголосие и музикально-эстетическое мышление Иоанна Петрити XI в. |
1986 |
12 |
რუსულად |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ქართული საკულტო მუსიკალური ხელოვნების ესთეტიკის საკითხისათვის |
1987 |
23 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
,,მზახრი,ჟირი, ბამის ერთობაი შეყოვლებაის შესახებ იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში |
1987 |
8 |
,,საბჭოთა ხელოვნება |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ვინ იყო პეტრიწი ? |
1989 |
17 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ქართული ჰიმნოგრაფიის ესთეტიკის საკითხისათვის |
1990-91 |
18 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ცნობები ქართული მრავალხმიანობის შესახებ |
|
|
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
მუსიკალურ ესთეტიკური აზროვნების შესახებ იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში |
1993 |
28 |
2 ეგზემპლარი |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
მუსიკალურ-ესთეტიკური განსჯანი იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში |
1993-94 |
21 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
სამების პრობლემა ანტიკურ ფილოსოფიაში და პეტრიწის ,,განმარტებაში |
1994-95 |
20 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
სამების პრობლემის შესახებ იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში |
1994-95 |
28 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ივ.ჯავახიშვილის შეხედულებანი ქართველ და უცხოელ მკვლევართა მიერ ქართული მუსიკის წარმოშობაზე გამოთქმულ თეორიათა და მოსაზრებათა შესახებ |
1996 |
17 |
მოხსენება წაკითხული ივ.ჯავახიშვილის დაბადების 120 წლისთავისადმი მიძღვნილი საიუბილეო სამეცნიერო სესიაზე . |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ქართული საერო და სასულიერო მუსიკალურ შემოქმედთა ესთეტიკური ურთიერთმიმართების შესახებ |
1996-97 |
20 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ქართლი მუსიკალური ესთეტიკის წარმმართველი საწყისების საკითხისათვის |
1997-98 |
11 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
იოანე პეტრიწის მუსიკალურ-ესთეტიკური აზროვნების შესახებ ნემესიოს ემესელის ,,ბუნებისათვის კაცისა - ში |
1998-99 |
12 |
პირველი ნაწილი |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
იოანე პეტრიწის მუსიკალურ-ესთეტიკური აზროვნების შესახებ ნემესიოს ემესელის ,,ბუნებისათვის კაცისა - ში |
1999-2000 |
7 |
მეორე ნაწილი |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ცნება ,,ბამთან დაკავშრებით იოანე პეტრიწის განმარტებაში |
2000 |
4 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
ქართული მეცნიერება იოანე პეტრიწის პიროვნებისა და ფილოსოფიურ-ესთეტიკური აზროვნების შესახებ |
2001-2002 |
19 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
პეტრიწის ფილოსოფია და ქართული მრავალხმიანობა |
2001-2002 |
9 |
არის ინგლისურ ენაზე ნათარგმნიც |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
იოანე პეტრიწის მნიშვნელობის შესახებ ქართული ჰიმნოგრაფიის ისტორიაში |
2004 |
7 |
არის ინგლისურ ენაზე ნათარგმნიც |
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
იოანე პეტრიწის (XI ს) მუსიკალური ესთეტიკა და ქართული მრავალხმიანობა |
2018 |
13 |
|
|
|
XXI |
ნინო ფირცხალავა |
იოანე პეტრიწის (XI ს) მუსიკალური ესთეტიკა და ქართული მრავალხმიანობა |
2018 |
20 |
|
|
|
XXII |
|
|
|
|
|
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
ქართლი ხალხური მრავალხმიანობის კომპოზიციურ პრინციპთა ურთერთქმედების საკითხისათვის |
1989-1990 |
20 |
|
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
ქართული ხალხური მრავალხმიანობის კლასიფიკაციური ჯგუფები და მათი კრიტერიუმები |
1990-91 |
19 |
|
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
ფუნქციონალური ინიციატივა და მოდელი სინქრონის კომპოზიციურ პრინციპში |
1992-93 |
16 |
|
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
სინქრონული და თავისუფალ-კონტრასტული ხმათასვლის კომპოზიციური პრინციპები ქართულ ხალხურ მრავალხმიანობაში |
1993-94 |
20 |
|
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
ქართული ხალხური მრავალხმიანობის მცირე კლასიფიკაციები |
1994-95 |
14 |
|
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
ქართული ხალხური (ვოკალური) მრავალხმიანობის ფორმათა ტიპოლოგიური კლასიფიკაცია |
1995-96 |
17 |
სანოტო ნიმუშებით |
|
|
XXII |
თამაზ გაბისონია |
ქართული ხალხური სიმღერისა და ქართლი საეკლესიო საგალობლის მსგავსებები და განსხვავებები |
1996-97 |
27 |
სანოტო ნიმუშებით |
|
|
XXIII |
|
|
|
|
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
გაფართოებული კილოს საკითხისათვის ქართულ ხალხურ მუსიკაში |
1982-83 |
14 |
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
ქართველ ქალთა მრავალხმიანი სიმღერების ზოგიერთი თავისებურება |
1988 |
3 |
სტატია #1 ,,საბჭოთა ხელოვნება - ახალგაზრდა კრიტიკოსის სახელოსნო |
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
მრავალხმიანობისა და ორპირული შესრულების საკითხისათვის ქალთა საწესჩვეულებო ტრადიციაში |
1989-90 |
25 |
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
ამინდის სავედრებლები ქალთა საწესჩვეულებო ტრადიციაში : ჟანრული ბუნებისა და ტრანსფორმაციის საკითხები |
1990-91 |
19 |
სანოტო ნიმუშებით |
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
სადიდებელი სიმღერები ქართველ ქალთა საწესჩვეულებო ფოლკლორში |
1992-93 |
28 |
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
ქალთა სავედრებელი და სადიდებელი სიმღერების შესწავლის საკითხისათვის |
1993-94 |
13 |
სიტყვიერი ინფორმაცია- ეთნომუსიკოლოგიური კვლევის აუცილებელი წყარო |
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
სავედრებელი და სადიდებელი სიმღერები ქართველ ქალთა საწესჩვეულებო ფოლკლორში : ჟანრული სპეციფიკა და მრავალხმიანობა დასკვნები) |
1994-95 |
8 |
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
ქალთა სიმღერები ქართლ მუსიკალურ ფოლკლორსა და ფოლკლორისტიკაში |
1995-96 |
17 |
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
სანოტო კრებული-ამინდის სავედრებელი სიმღეები გამოკვლევა -ამინდის შეცვლის რიტუალებთან, წესებთან და მაგიურ ქმედებებთან დაკავშირებული სიმღერები |
1997-98 |
19 |
|
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
გახსენება |
1999 |
4 |
,,საბჭოთა ხელოვნება გვ.33-36 |
|
|
XXIII |
ნატალია ზუმბაძე |
ქართული მრავალხმიანი სიმღერა და მისი უცხოელი შემსრულებლები |
2001-2002 |
9 |
|
|
|
XXIV |
|
|
|
|
|
|
|
XXIV |
ვალერიან მაღრაძე |
О народных песнях Месхет-Джавахети ( მესხეთ-ჯავახეთის ხალხური სიმღერების შესახებ ) |
1968 |
46 |
|
|
|
XXIV |
ანზორ ერქომაიშვილი |
გურული ანსამბლების შესახებ |
1978 |
9 |
|
|
|
XXIV |
ც. ხომერიკი |
ქართული ხალხური სიმღერები სოლფეჯიოს სახელმძღვანელოებში |
1984 |
26 |
|
|
|
XXV |
|
|
|
|
|
|
|
XXV |
თამარ დგებუაძე |
მუსიკალური აზროვნების უძველესი შრეების გენეტიკური საფუძვლების კვლევისათვის |
1993-94 |
8 |
იგივეობის კატეგორია და მისი გამოვლინების ფორმების შესახებ ქართულ-ხალხურ მუსიკაში (3 ეგზემპლარი) |
|
|
XXV |
თამარ დგებუაძე |
ქართული არქაული მუსიკალური სემანტიკის მემკვიდრეობის და ტრანსფორმაციის საკითხისათვის |
1994-95 |
22 |
შელოცვების და ტირილების მაგალითზე |
|
|
XXVI |
|
|
|
|
|
|
|
XXVI |
გია ბაღაშვილი |
მუსიკალური ფოლკლორის ესთეტიკის საკითხები |
2005 |
5 |
2 ეგზემპლარი ( ინგლისური თარგმანით ) |
|