| 
N | 
ავტორი | 
სათაური | 
თარიღი | 
გვერდების რაოდენობა | 
შენიშვნა | 
 | 
| 
XVI | 
ნინო კალანდაძე- მახარაძე | 
ჟოდელი და კონტრაპუნქტული განვითარება პიგმეებთან | 
 | 
3 | 
პიერ სალეს სტატიის თარგმანი ფრანგულიდან | 
 | 
| 
XVII | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ტრადიციული  ქალთა სიმღერები ქართულ მუსიკალურ ფოლკლორში | 
1970-71 | 
41 | 
3 ეგზემპლარი | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ქართული ხალხური მუსიკალური ლირიკა | 
1974 | 
9 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ქალაქური მუსიკალური ფოლკლორი | 
1975 | 
25 | 
სამეცნიერო შრომა | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ქალთა მუსიკალური შემოქმედება | 
1976 | 
23 | 
სამგლოვიარო ჟანრი | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
თუშეთის ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მიმოხილვა | 
1977 | 
18 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
თუშური მუსიკალური დიალექტი | 
1978 | 
34 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
თუშეთი | 
1979 | 
29 | 
ისტორიულ-ეთნოგრაფიული და მუსიკალური მიმოხილვა | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ქართლ-კახური საწესჩვეულებო სიმღერები | 
1980 | 
39 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ქართული (ქართლ-კახური) საწესჩვეულებო სიმღერები | 
1981 | 
34 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
სამეგრელოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მიმოხილვა | 
1982 | 
47 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
ქართული ქალაქური მუსიკალური შემოქმედება | 
1983 | 
43 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
აშუღური (თბილისური)  მუსიკალური ტრადიციები საქართველოში | 
1985 | 
40 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
პიროვნების მსოფლმხედველობის ჩამოყალიბება ქართული ხალხური მუსიკალური შემოქმედების შესწავლის პროცესში | 
1985-86 | 
31 | 
 | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
Грузинское городское многоголосие ( ქართული ქალაქური მრავალხმიანობა) | 
1988 | 
6 | 
შესრულებულია რუსულად | 
 | 
| 
XVII | 
თამარ მესხი | 
თანამედროვე ქართული ქალაქური მუსიკალური ლირიკა | 
1989-90 | 
12 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
თანამედროვე ქართული სამუსიკო ფოლკლორის საკითხისათვის | 
1990-91 | 
13 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
ქართული ხალხური სამუსიკო შემოქმედების სწავლების მეთოდიკა | 
1993-1994 | 
14 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
მსოფლიოს სააკვნო სიმღერები (ინგლისურ ენაზე)  (Lullabies of the world. By Dorothu Berliner commins) | 
1994-95 | 
7 | 
შესავლის თარგმანი და კრებულის ანოტაცია | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
მუსიკალური სწავლების დაწყებითი ეტაპის გარდაქმნის ზოგიერთი მომენტის შესახებ | 
1995-96 | 
7 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
სასიმღერო მასალის შესქავლა ხალხური შემოქმედების შესწავლის პროცესში | 
1996-97 | 
4 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
სწავლის სიტყვიერ-თეორიული და თვალსაჩინო მეთოდები მასალისდამუშავების პროცესში | 
1997-98 | 
8 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
მუსიკალურ ნიმუშებთან დაკავშრებული თეორიული საკითხებისა და თემატური მასალის დამუშავება | 
1998-99 | 
6 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
სასწავლო მასალის (თეორიულ-პრაქტიკული) შეთვისებაში მოსწავლეთა             უნარ-ჩვევების  გამომუშავება-სრულყოფა | 
1999-2000 | 
6 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
ქართული თანამედროვე სამუსიკო ფოლკლორის შესახებ | 
2001-2002 | 
10 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
ქალთა ფოლკლორული ტრადიციის საკითხისათვის | 
 | 
8 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
გრიგოლ ჩხიკვაძე (სტატია) | 
2014 | 
6 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
კუკური ჭოხონელიძე | 
2015 | 
6 | 
 | 
 | 
| 
XVIII | 
თამარ მესხი | 
კახი როსებაშვილი | 
2017 | 
7 | 
 | 
 | 
| 
 | 
თამარ მესხი | 
გრიგოლ ჩხიკვაძე (სტატია) | 
2019 | 
7 | 
 | 
 | 
| 
 | 
თამარ მესხი | 
პეტრე ბაგრატიონ - გრუზინსკი -100 | 
2020 | 
6 | 
 | 
 | 
| 
XIX | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XIX | 
ბარამ ბარამიძე | 
Культурно-ритуальный жанр в Грузинском музикальном фольклоре           (კულტურულ-რიტუალური ჟანრი ქართლ მუსიკალურ ფოლკლორში ) | 
1971 | 
9 | 
რუსულად | 
 | 
| 
XIX | 
ბარამ ბარამიძე | 
Песни-плачи горцев Восточной Грузии | 
1971 | 
11 | 
 | 
 | 
| 
XIX | 
ბარამ ბარამიძე | 
რეცენზია ოთარ ჩიჯავაძს ნაშრომზე -ქართული (იმერული) ხალხური სიმღერები | 
1974 | 
2 | 
რეცენზია  2 ეგზემპლარი | 
 | 
| 
XX | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
რვახმის სისტემის შესახებ ქართლ გალობაში | 
1983 | 
20 | 
ხელნაწერი, სანოტო მაგალითებით | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
ქართული რვახმის სისტემის ისტორიული გენეზისი | 
1984 | 
27 | 
 | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
,,ჭრელების  შესწავლის ზოგიერთი საკითხი | 
1985-86 | 
26 | 
 | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
ქართული რვახმის სისტემის ზოგიერთი პრობლემის შესახებ | 
1987 | 
29 | 
2 ეგზემპლარი | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
,,ჭრელების  შესწავლის ზოგიერთი საკითხი | 
1990-91 | 
27 | 
რეცენზიით | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
ძველი ქართული პროფესიული მუსიკის განვითარების ზოგიერთი თავისებურების შესახებ | 
1991-92 | 
20 | 
 | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
,,ჭრელების  შესწავლის ზოგიერთი საკითხი | 
1992-93 | 
9 | 
 | 
 | 
| 
XX | 
მარიამ ოსიტაშვილი | 
,,ჭრელების  შესწავლის ზოგიერთი საკითხი | 
1993-94 | 
4 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
მოხსენება წაკითხული ასტრახანში სტუდენტურ კონფერენციაზე | 
1977-78 | 
12 | 
რუსულად | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
შუა საუკუნეების ქართული მუსიკალურ-ესთეტიკური აზროვნების საკითხებისათვის | 
1986 | 
28 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
Сочинение Иоанна Петрити - ,,Рассмотрения - XI в. Как теоретический документ в истории Грузинского трехголосия | 
1986 | 
8 | 
ბორჯომის კონფერენცია  რუსულად | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
Грузинское трехголосие   и музикально-эстетическое мышление Иоанна Петрити XI в. | 
1986 | 
12 | 
რუსულად | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ქართული საკულტო მუსიკალური ხელოვნების ესთეტიკის საკითხისათვის | 
1987 | 
23 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
,,მზახრი,ჟირი, ბამის ერთობაი შეყოვლებაის შესახებ იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში | 
1987 | 
8 | 
,,საბჭოთა ხელოვნება | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ვინ იყო პეტრიწი ? | 
1989 | 
17 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ქართული ჰიმნოგრაფიის ესთეტიკის საკითხისათვის | 
1990-91 | 
18 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ცნობები ქართული მრავალხმიანობის შესახებ | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
მუსიკალურ ესთეტიკური აზროვნების შესახებ იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში | 
1993 | 
28 | 
2 ეგზემპლარი | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
მუსიკალურ-ესთეტიკური განსჯანი იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში | 
1993-94 | 
21 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
სამების პრობლემა ანტიკურ ფილოსოფიაში და პეტრიწის ,,განმარტებაში | 
1994-95 | 
20 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
სამების პრობლემის შესახებ იოანე პეტრიწის ,,განმარტებაში | 
1994-95 | 
28 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ივ.ჯავახიშვილის შეხედულებანი ქართველ და უცხოელ მკვლევართა მიერ ქართული მუსიკის წარმოშობაზე გამოთქმულ თეორიათა და მოსაზრებათა შესახებ | 
1996 | 
17 | 
მოხსენება წაკითხული ივ.ჯავახიშვილის დაბადების 120 წლისთავისადმი მიძღვნილი საიუბილეო სამეცნიერო სესიაზე . | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ქართული საერო და სასულიერო მუსიკალურ შემოქმედთა ესთეტიკური ურთიერთმიმართების შესახებ | 
1996-97 | 
20 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ქართლი მუსიკალური ესთეტიკის წარმმართველი საწყისების საკითხისათვის | 
1997-98 | 
11 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
იოანე პეტრიწის მუსიკალურ-ესთეტიკური აზროვნების შესახებ ნემესიოს ემესელის ,,ბუნებისათვის კაცისა - ში | 
1998-99 | 
12 | 
პირველი ნაწილი | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
იოანე პეტრიწის მუსიკალურ-ესთეტიკური აზროვნების შესახებ ნემესიოს ემესელის ,,ბუნებისათვის კაცისა - ში | 
1999-2000 | 
7 | 
მეორე ნაწილი | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ცნება ,,ბამთან დაკავშრებით იოანე პეტრიწის განმარტებაში | 
2000 | 
4 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
ქართული მეცნიერება იოანე პეტრიწის პიროვნებისა და ფილოსოფიურ-ესთეტიკური აზროვნების შესახებ | 
2001-2002 | 
19 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
პეტრიწის ფილოსოფია და ქართული მრავალხმიანობა | 
2001-2002 | 
9 | 
არის ინგლისურ ენაზე ნათარგმნიც | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
იოანე პეტრიწის მნიშვნელობის შესახებ ქართული ჰიმნოგრაფიის ისტორიაში | 
2004 | 
7 | 
არის ინგლისურ ენაზე ნათარგმნიც | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
იოანე პეტრიწის (XI ს) მუსიკალური ესთეტიკა და ქართული მრავალხმიანობა | 
2018 | 
13 | 
 | 
 | 
| 
XXI | 
ნინო ფირცხალავა | 
იოანე პეტრიწის (XI ს) მუსიკალური ესთეტიკა და ქართული მრავალხმიანობა | 
2018 | 
20 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
ქართლი ხალხური მრავალხმიანობის კომპოზიციურ პრინციპთა ურთერთქმედების საკითხისათვის | 
1989-1990 | 
20 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
ქართული ხალხური მრავალხმიანობის კლასიფიკაციური ჯგუფები და მათი კრიტერიუმები | 
1990-91 | 
19 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
ფუნქციონალური ინიციატივა და მოდელი სინქრონის კომპოზიციურ პრინციპში | 
1992-93 | 
16 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
სინქრონული და თავისუფალ-კონტრასტული ხმათასვლის კომპოზიციური პრინციპები ქართულ ხალხურ მრავალხმიანობაში | 
1993-94 | 
20 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
ქართული ხალხური მრავალხმიანობის მცირე კლასიფიკაციები | 
1994-95 | 
14 | 
 | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
ქართული ხალხური (ვოკალური) მრავალხმიანობის ფორმათა ტიპოლოგიური კლასიფიკაცია | 
1995-96 | 
17 | 
სანოტო ნიმუშებით | 
 | 
| 
XXII | 
თამაზ გაბისონია | 
ქართული ხალხური სიმღერისა და ქართლი საეკლესიო საგალობლის მსგავსებები და განსხვავებები | 
1996-97 | 
27 | 
სანოტო ნიმუშებით | 
 | 
| 
XXIII | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
გაფართოებული კილოს საკითხისათვის ქართულ ხალხურ მუსიკაში | 
1982-83 | 
14 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
ქართველ ქალთა მრავალხმიანი სიმღერების ზოგიერთი თავისებურება | 
1988 | 
3 | 
სტატია #1 ,,საბჭოთა ხელოვნება - ახალგაზრდა კრიტიკოსის სახელოსნო | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
მრავალხმიანობისა და ორპირული შესრულების საკითხისათვის ქალთა საწესჩვეულებო ტრადიციაში | 
1989-90 | 
25 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
ამინდის სავედრებლები ქალთა საწესჩვეულებო ტრადიციაში : ჟანრული ბუნებისა და ტრანსფორმაციის საკითხები | 
1990-91 | 
19 | 
სანოტო ნიმუშებით | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
სადიდებელი სიმღერები ქართველ ქალთა საწესჩვეულებო ფოლკლორში | 
1992-93 | 
28 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
ქალთა სავედრებელი და სადიდებელი სიმღერების შესწავლის საკითხისათვის | 
1993-94 | 
13 | 
სიტყვიერი ინფორმაცია- ეთნომუსიკოლოგიური კვლევის აუცილებელი წყარო | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
სავედრებელი და სადიდებელი სიმღერები ქართველ ქალთა საწესჩვეულებო ფოლკლორში : ჟანრული სპეციფიკა და მრავალხმიანობა დასკვნები) | 
1994-95 | 
8 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
ქალთა სიმღერები ქართლ მუსიკალურ ფოლკლორსა და ფოლკლორისტიკაში | 
1995-96 | 
17 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
სანოტო კრებული-ამინდის სავედრებელი სიმღეები                                                  გამოკვლევა -ამინდის შეცვლის რიტუალებთან, წესებთან და მაგიურ ქმედებებთან დაკავშირებული სიმღერები | 
1997-98 | 
19 | 
 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
გახსენება | 
1999 | 
4 | 
,,საბჭოთა ხელოვნება  გვ.33-36 | 
 | 
| 
XXIII | 
ნატალია ზუმბაძე | 
ქართული მრავალხმიანი სიმღერა და მისი უცხოელი შემსრულებლები | 
2001-2002 | 
9 | 
 | 
 | 
| 
XXIV | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXIV | 
ვალერიან მაღრაძე | 
О народных песнях Месхет-Джавахети ( მესხეთ-ჯავახეთის ხალხური სიმღერების შესახებ ) | 
1968 | 
46 | 
 | 
 | 
| 
XXIV | 
ანზორ ერქომაიშვილი | 
გურული ანსამბლების შესახებ | 
1978 | 
9 | 
 | 
 | 
| 
XXIV | 
ც. ხომერიკი | 
ქართული ხალხური სიმღერები სოლფეჯიოს სახელმძღვანელოებში | 
1984 | 
26 | 
 | 
 | 
| 
XXV | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXV | 
თამარ დგებუაძე | 
მუსიკალური აზროვნების უძველესი შრეების გენეტიკური საფუძვლების კვლევისათვის | 
1993-94 | 
8 | 
იგივეობის კატეგორია და მისი გამოვლინების ფორმების შესახებ          ქართულ-ხალხურ მუსიკაში  (3 ეგზემპლარი) | 
 | 
| 
XXV | 
თამარ დგებუაძე | 
ქართული არქაული მუსიკალური სემანტიკის მემკვიდრეობის და ტრანსფორმაციის საკითხისათვის | 
1994-95 | 
22 | 
შელოცვების და ტირილების მაგალითზე | 
 | 
| 
XXVI | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
XXVI | 
გია ბაღაშვილი | 
მუსიკალური ფოლკლორის ესთეტიკის საკითხები | 
2005 | 
5 | 
2 ეგზემპლარი ( ინგლისური თარგმანით ) | 
 |